Atjoo!

Hej hej! ♥ Det var en väldigt roligt dag idag. På lunchrasten så var jag med Jonna, Jessica, Ingrid, Agnes och Klara. Vet ni vad? En fågel försökte attackera oss när vi gick till den! Jag och Jonna började skrika! Haha. Jag och Jessica klappade en hund som heter "Melodi". Den var fett söt. Vi hälsade också på en chihuahua. Men den var inomhus. Men först så var jag med Elin, Alva och Jessica på början av rästen. Men när jag och Jessica sprang till hundarna, så försvann Elin och Alva! Konstigt. Aja, men nu har jag feber och det är så typiskt att jag är sjuk. Men jag tror faktiskt inte att jag kommer vara bättre imorgon. Puss och kram skumbanan!

Kommentarer
Postat av: ankan

haha, ja det var kul att se din min när måsen annföll!

:D

2009-11-06 @ 19:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0