Min orange tårta.

Hej hej! Har haft en underbar dag. Efter jag skrev mitt första inlägget för idag då fick jag en "present" från Mamma. Hon gav mig en "Kicks" påse och jag trodde att det skulle vara typ smink eller nåt sånt, men när jag öppnade den, då var det inte smink. Det var en Mcdonalds burgare! Det var ett skämt, alltså. Men jag fick äta den och det var gott. Haha! Sen så grattade jätte många mig och jag vill bara säga tack för att ni är så underbara. ♥ För middag åt vi Nachos, min favorit asså. Jag blev fett glad! Och efter det fick jag äta min tårta som var jätte gott. Ja, men nu ska jag bara mysa.. Puss!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha bra skämt!! Hoppas att du hade en bra födelsedag:D!! Ja som jag sa tidigare så va jag ju och såg This is it på bio och den var jättebra!!! Dom visade Thrille och det passade ju efter som det är halloween och allt jaja grattis igen och god natt;)!

2009-10-31 @ 23:22:08
URL: http://jonnaloverosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0