Fredagsmys.

Hej hej! ♥ Jag ska berätta lite om vad jag gjorde under dagen. Först på morgonen chattade jag med Jonna. Besöka hennes blogg här. Det var jättekul. Och hon sa att jag kommer få en födelsdags present från henne! Så jag vill värkligen veta vad jag ska få från henne. Jag ska också få nåt från Elin också. Så mycket saker att längta på! Japp, och sen så loggade jag ut och typ sovde. Nä, inte riktigt. Bara liggade på soffan och tittade på tv. Det är vad jag kallas för fredagsmys. Så det var skönt. Men nu ska jag bara kolla på "The Simpsons". Ajj löv juu! <3

Kommentarer
Postat av: Evelina

Grattis Kassandra! Jag tänke att jag säger grattis i förskott för imorgon ska jag bort på min kusins kalas, så kommer jag nog inte hinna. Japp, och på söndag fyller jag år. 13 blir jag och du 12, hehe! Ha en toppen bra fördelsedag! Pussar och kramar Evelina <3!

2009-10-30 @ 21:20:47
URL: http://tittilove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0