Vad jag gjorde igår.

                   

Hej hej! Just nu har jag lust att skriva om vad jag gjorde igår. Jag var i stan med Mamma. Först var vi i en parfym äffar och där luktade det jätte gott. Haha! Sen var vi i expert och jag köpte min födelsdags present som var en rosa kamera med tio megapixel på. Men jag kan inte använda den tills på Lördag. Jag fyller år på Lördag alltså. Sen så var vi i Åhlens och Mamma köpte några saker. Sen så var vi i en annan äffar och när man köpte nåt där, så fick man grattis choklad! Så jag blev ganska glad. Haha! Sen så gick vi till Waynes Coffee och jag drack en Mocha Frappuccino och åt en kaka. Mums. Vi kom hem runt klockan 19.. Kram!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Vad roligt att du har fått en kamera!!! Specielt att den är rosa, HAHA..!

2009-10-28 @ 18:48:19
URL: http://jonnaloverosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0